Co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu?

Posted by on gru 11, 2013 in Pozycjonowanie | 0 comments

Pozycjonowanie jest zbiorem czynności, których celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki tej pozycji odwiedzi ją więcej osób, potencjalnych klientów. Pozycja zależy od bardzo wielu czynników. Głównym jest odpowiedni dobór słów kluczowych, które są konkurencyjne i nietypowe, które wzbudzają zainteresowanie poszukujących konkretnej usługi czy produktu. Często wyszukiwania są „regionalne”. Wpisując frazę „pozycjonowanie” pojawi się kilkadziesiąt stron firm świadczących takie usługi, zawężając obszar wyszukiwania do np. „pozycjonowanie Wrocław” już o wiele mniej.

Niemniej istotna jest jakość i liczba linków prowadzących do naszej strony z innych stron, a także sama prawidłowość w budowie strony. Dla internautów duże znaczenie ma treść zawarta na stronie. Powinna być wyjątkowa, unikalna i konkurencyjna. Dla pozyskania zaufania można udzielać się na forach, blogach czy komentować treści zawarte na stronach producentów. Dobre pozycjonowanie jest dość trudne i czasochłonne. Jednak efekty mogą być oszałamiające.

Kolejność na liście zapytań wyszukiwarki nie jest przypadkowa i odpowiada zapytaniom. Wpisując przykładowe zapytanie „pozycjonowanie Wrocław” przy odpowiednio wypielęgnowanej stronie, z solidnym fundamentem możemy mieć pewność, że zostanie wyświetlona wyżej od konkurencyjnej. Według badań Google na pierwszy link po wpisaniu zapytania w wyszukiwarce wchodzi 56% użytkowników, na kolejny już 13% a na następne – niewiele ponad 10%.

Warto więc zainwestować w nasze „pozycjonowanie Wrocław” dla uzyskania oczekiwanego efektu.

W dobie wszechobecnego Internetu inwestycja w dobre pozycjonowanie strony, a co za tym idzie osiągnięcie wysokiego miejsca pośród konkurencji przyniesie efekt w postaci zwiększenia liczby potencjalnych klientów, zwiększenia sprzedaży i sukces firmy.